Parkeren en inrichting IJburglaan even nrs. steigereiland.
Dit project wordt niet voorgedragen voor het concept Gebiedsplan 2019 - IJburg en Zeeburgereiland
ARGUMENTATIE:
We gaan wel in gesprek over deze ideeën en de achterliggende knelpunten.
- Westzijde straat 10x electrische laadpunten plus twee laad-een losplaatsen op de hoek. Alleen graskant.
-oostzijde straat electrisch laadpunt en deelauto verplaatsen naar westzijde. 5x laad- en losplekken op huidig oplaadpunt tot ingang bovenverdieping.
-een langere drempel met 15 km max. In beide straten waar mensen oversteken.
-stop borden en wachtstrepen om kruispunt vrij te houden.
-scholen moeten een eigen aanrijroute krijgen voor bussen en auto's.
-automatisch parkeerbeheer bij binnenkomst buurt.
-gras langs fietspad deels trap/stoep maken met zitplaatsen, bloemenstal, bloembakken ipv olifantenpad naar tram.
- R-net fietsenstallingen bij tramhaltes.
-liefst nog de tram omhoog op uniek kunstwerk/station zoals de 'netkous' in Den Haag.
-camperplaatsen op laad- en los plekken tussen 20.00 en 8.00.
Lagere snelheid voor Auto's en minder schoolverkeer.
Betere benutting parkeer ruimte.
Minder geparkeerde fietsen op voetpadruimte.
Meer sociale controle.